מגדל אייפל, פריז, צרפת

מגדל אייפל - מגדל אייפל ( Tour Eiffel ) הוא האטרקציה העליונה של פריז בצרפת. יותר מ -40 מיליון אנשים לבקר באטרקציה המפורסמת הזה בכל שנה. זה הפך לסמל של פריז. תמונות מגדל אייפל נמצאות בגלויים, מדריכי טיולים , חוברות נסיעה , וכו ' של פריז. הפופולריות שלו ניתן להשוות לסמלים בעלי שם כמו הפירמידות ופסל החירות.

הנה קצת מידע על מגדל אייפל ( Tour Eiffel ). הוא נבנה עבורה תערוכה העולמית 1889, היריד עולמי של סימון חגיגת יובל המאה של המהפכה הצרפתית . מבנה מרשים זה תוכנן על ידי מהנדס גוסטב אייפל ועל שמו. הגובה הכולל של המגדל הוא כ 321 מטר. זה לקח שנתיים כדי לבנות והיה הבניין הגבוה ביותר בעולם עד שינה 1930, כאשר בניין קרייזלר בניו יורק נבנה. מבנה גבוה זה מתקיים יחד עם 2.5 מ' מסמרות והמשקל הכולל המשוער של המבנה הוא כ 10,100 טון. המגדל החזק לא התנדנד יותר מ -7.5 ס"מ, גם בתנאים של רוחות חזקות מאוד. בימים חמים, מבנה הברזל יכול להרחיב ל ככל 15 ס"מ. המגדל צבוע בכל שבע שנים, וכ -40 טונות של צבע משמשת בכל פעם.


בחלקו העליון של מגדל אייפל ( Tour Eiffel ) , יש תחנת מזג אוויר ונקודת ניווט, כמו גם תצפית. החלל בפלטפורמה יכול להכיל כ -800 אנשים בכל פעם. הרמות הראשונות ושנייה נגישות באמצעות מדרגות ומעליות, ואילו פסגת הרמה השלישית היא רק נגישה באמצעות מעלית. הרמה הראשונה היא 57 גבוהה ויש מוזיאון קטן, Cineiffel, אשר מציג אודי הצגת ההיסטוריה של המגדל. הרמה השנייה היא 115m גבוה וניתן להגיע על ידי הליכה במעלה המדרגות מהרמה הראשונה. המספר הכולל של צעדים כדי הליכה ממפלס הקרקע לתצפית בראש הוא 710 מדרגות. יש שלוש מעליות גדולות הפועלות בין הקרקע והקומה השנייה וארבע מעליות קטנות בין הרמה השנייה והעליונה. חזה אייפל, שנוצר על ידי אנטואן Bourdelle, ממוקם מתחת למגדל.


שתי מסעדות מגדל אייפל נמצאות כאן. הם גובה 95 ברמה הראשונה וז'ול ורן בקומה השנייה. ז'ול ורן מסעדה מגישה אוכל מעולה והוא נחשב כאחת מהמסעדות הטובות ביותר של פריז. מבקרים יש את הזכות ליהנות מנוף מרהיב תוך נטילת הארוחות שלהם. אתה יכול לבחור לקבל את הארוחה שלך במסעדת מגדל אייפל לפני שתמשיך לחלק העליון . בחלקו העליון של המגדל,בנוף פנורמי הם באמת מדהים. במהלך ימים בהירים, מבקרים יכולים לראות את המראות הרחוקות ככל 72 ק"מ!


בלילה, מגדל אייפל ( Tour Eiffel ) הוא מואר באלף הבזקי מצלמות (ראו בסרטון שלמטה), מה שהופך את האנדרטה סנוורה עם אורות ונוצצות כמו תכשיטים משובצי יהלומים. את הבזקה, להתחיל לירות בכל שעה, בכל פעם במשך כחמש דקות. זה יהיה נפלא לקחת בולט מגדל אייפל תמונות בזמן שהוא הדליק.



                                                                סרטון מגדל אייפל

מגדל אייפל ( Tour Eiffel ) הוא באמת יצירת מופת של הנדסה גדולה. תיירים רבים מוקסמים יצירה נפלאה זו. זה אכן שווה ביקור זהו לגלות בעצמך את הפלא של הסמל הגלובלי הזה. לקבלת מידע נוסף, בקרו באתר אינטרנט של טיסות זולים עכשיו!


רוז מרי נהנה לנסוע ולכתוב. בקר באתר של כרטיסי טיסה זול כעת ולהשוות כרטיסים זולים מ 100 + אתרי תיירות מרכזיים בחיפוש אחד ולחסוך עד 70 %. אל תקנה כרטיסים שלך עד שאתה צריך לעשות את ההשוואה. למה לשלם יותר?


תוכי כחול - גן החיות התנ"כי בירושלים


תוכי כחול
תוכי כחול

תוכי כחול - גן חיות התנ"כי
תוכי כחול - גן חיות התנ"כי

תוכי כחול - גן חיות התנ"כי בירושלים
תוכי כחול - גן חיות התנ"כי בירושלים

תוכי כחול - גן החיות התנ"כי בירושלים
תוכי כחול - גן החיות התנ"כי בירושלים

תוכי גן החיות התנ"כי בירושלים
תוכי גן החיות התנ"כי בירושלים

תוכי כחול - גן החיות

תוכי תכלת - גן החיות התנ"כי בירושלים

אם אהבתם את התמונות של התוכי, שתפו.